nutizie

Fabricazione di Sheet Metal in Cina - Atelier YSY

YSY electric cum'è un fabricatore di lamiere in Cina chì gestisce lamiere su misura, pezzi di lavorazione CNC, serviziu di fabricazione di armadi elettrici, è pussedemu linee di fabricazione avanzate in Shenzhen Cina più di 10 anni cù certificazione ISO9001: 2015.Avemu una relazione di cuuperazione à longu andà è affidabile in tuttu u mondu, mentre chì hà guadagnatu assai bona è bona reputazione da i nostri clienti.

Sheet metal hè in generale un numeru di fogli di metallu da a manu o stamping die per pruduce deformazione plastica, furmendu a forma è a dimensione desiderata, è in più attraversu a saldatura o una piccula quantità di machining in parti più cumplesse.Hè una parte assai impurtante di a nostra vita di ogni ghjornu, in particulare per l'equipaggiu industriali è i cumpunenti elettronici per tutti i campi pussibuli.

A parte CNC machinied hè una tecnulugia di trasfurmazioni di cuntrollu numericu.Si riferisce à un metudu di prucessu di lavorazione di pezzi nantu à macchine utensili CNC.I reguli di prucessu di e macchine utensili CNC è i machini tradiziunali sò generalmente listessi, ma ci sò stati cambiamenti evidenti.Metudu Machining utilizendu infurmazione digitale à cuntrullà u spustamentu di parti è arnesi.Hè un modu efficaci per risolve i prublemi di variità di parti variàbbili, batch, forma cumplessa è alta precisione, è per rializà alta efficienza è trasfurmazioni automatiche.

A scatula è l'armadiu di Precision Sheet Metal hè generalmente cumpostu in dui maneri:

1. Struttura di saldatura: Simply cut, bend, open holes and weld the sheet metal.

Struttura 2.Assembly: i pezzi di foglia sò trattati per separatamente, è ogni parte hè assemblata dopu a trasfurmazioni.Viti è tees sò usati per rinfurzà è chjude.

U nostru serviziu speciale hè un serviziu persunalizatu è offre à i nostri clienti prudutti soddisfacenti basati nantu à i so disegni o campioni.Cum'è un altru dittu: Pudemu fà a vostra idea diventa realità.Questu hè u nostru core per serve i nostri clienti.

Eccu u nostru attellu di fabricazione di fogli di metallo per una rivisione faciule.


Tempu di Postu: Nov-14-2022

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.