nutizie

Materiali Sheet Metal è Trattamentu Superficiale

1. materiali cumunimenti usatu in u prucessu di sheet metal

Acciaio laminatu a freddo

I prudutti laminati à friddu sò principarmenti usati in a custruzzione, l'industria ligera, l'apparecchi domestici, l'elettromeccanica, l'automobile è l'altri industrii.U pruduttu hà e caratteristiche di alta precisione di forma è dimensioni geometriche, prestazione stabile di u stessu rollu, è una bona qualità di a superficia.

SGCC

Gamma assai larga di picculi apparecchi domestici, induve l'apparenza hè bona.Punti di spangle: spangle normale normale è spangle minimizatu è hè pussibule di distinguishà da u so revestimentu: per esempiu, Z12 significa chì a quantità tutale di revestimentu à doppia faccia hè 120g/mm2.

SGCC hà ancu un prucessu d'annealing di riduzzione durante a galvanizazione in caldu, è a durezza hè un pocu più dura, cusì u funziunamentu di stampa di lamiera ùn hè micca bonu cum'è quellu di SECC.U stratu di zincu di SGCC hè più grossu di quellu di SGCC, ma hè più faciule di processà quandu u stratu di zincu hè più grossu.U zincu hè sguassatu, è SECC hè più adattatu per i pezzi stampati cumplessi.

backiu (5)

5052 Alliage d'aluminium

A lega d'aluminiu 5052 hà alcune di e migliori caratteristiche di saldatura, hà grandi qualità di finitura, hà una eccellente resistenza à a corrosione di l'acqua salata, ma ùn hè micca facilmente machinatu.Stu alliatu ùn hè ancu trattatu da u calore è pò esse rinfurzatu solu cù u prucessu di indurimentu di u travagliu, cù 5052-H32 chì hè a prucedura più cumuna (per più infurmazione nantu à l'enduramentu di u travagliu, sentite liberu di visità u nostru articulu nantu à l'alia d'aluminiu 5052). L'aluminiu di u tipu 5052 hè ancu cunsideratu u più forte di l'aliati chì ùn sò micca trattati da u calore.Per questi mutivi, l'aluminiu 5052 funziona eccezziunale bè cum'è fogli è platti di metallo, cumminendu una formabilità eccellente è saldabilità cù una forza aumentata. L'aluminiu 5052 ùn cuntene micca ramu. chì significa chì ùn hè micca cusì suscettibile à a corrosione di l'acqua salata cum'è l'altri alleati d'aluminiu, facendu una scelta perfetta per l'applicazioni marine. Hè ancu spessu usata in recinzioni elettroniche, segni di hardware, vasi di pressione è equipaggiu medicale.

backiu (6)

acciaio inox 304

backiu (7)

SUS 304 hè un azzaru inossidabile di scopu generale chì hè largamente utilizatu per fà l'equipaggiu è e parti chì necessitanu una bona cumminazione di pruprietà (resistenza à a corrosione è formabilità).

Acciaio inossidabile 316

SUS316 utilizatu per a fabricazione di Lame, parti meccaniche, apparecchi di raffinazione di petroliu, bulloni, dadi, barre di pompa, stoviglie di Classe 1 (posate è forchetta)

2. Trattamenti di superficia cumuni per a foglia

Electroplate:

A tecnulugia di depositu di rivestimenti metallici ben aderenti cù diversi materiali di matrice di prestazioni nantu à i prudutti meccanichi per elettrolisi.U stratu di l'electroplating hè più uniforme cà a strata di caldo, è hè generalmente più sottile, chì varieghja da parechji microni à decine di microni.Per l'electroplating, i strati protettivi decorativi è diversi strati di superficia funziunale ponu esse ottenuti nantu à i prudutti meccanichi, è i pezzi di travagliu chì sò purtati è machinati incorrectamente ponu ancu esse riparati.Inoltre, ci sò diverse funzioni secondu e diverse esigenze di galvanica.Un esempiu hè u seguente:

1. Copper plating: utilizatu com'è un primer per migliurà l'aderenza è a resistenza à a corrosione di u stratu di l'electroplating.

2. Nickel plating: utilizatu cum'è un primer o cum'è un aspettu per migliurà a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'usura (tra elli, u nichel chimicu hè più resistente à l'usura ch'è u chrome plating in a tecnulugia muderna).

3. Placcatura d'oru: Migliurà a resistenza di u cuntattu conductiva è migliurà a trasmissione di u signale.

4. Palladium-nickel plating: Improves a resistenza di cuntattu cunduttiva, migliurà a trasmissione di signali, è hà una resistenza à l'usura più altu ch'è l'oru.

5. Placcatura di stagnu è di piombu: migliurà a capacità di saldatura, è prestu sarà rimpiazzata da altri sustituti (perchè a maiò parte di u piombu hè issa platinata cù stagno brillanti è stagno matte).

backiu (8)

Rivestimentu in polvere / Rivestitu:

1. Un revestimentu più grossu pò esse ottenutu da un revestimentu.Per esempiu, un revestimentu di 100-300 μm deve esse chjapputu 4 à 6 volte cù un revestimentu di solvente cumuni, mentre chì stu spessore pò esse ottinutu cù un revestimentu in polvere à un tempu..A resistenza à a corrosione di u revestimentu hè assai bona.(Vi ricumandemu chì fate attenzione à u contu publicu "Ingegneria Meccanica", è maestru di a cunniscenza di i prudutti secchi è l'infurmazioni di l'industria u più prestu pussibule)

2. U revestimentu in polvere ùn cuntene micca solvente è micca contaminazione di i trè rifiuti, chì migliurà e cundizioni di u travagliu è l'igiene.

3. A nova tecnulugia cum'è a pulverizazione elettrostatica in polvere hè aduttatu, chì hà alta efficienza è hè adattatu per a pittura di a linea di assemblea automatica;u tassu d'utilizazione di u polu hè altu è pò esse riciclatu.

backiu (9)

4. In più di epossidichi thermosetting, polyester, acrilicu, ci sò un gran numaru di termoplastic grease-resistente pò ièssiri usatu comu vernici polveri, cum'è polyethylene, polypropylene, polystyrene, polyether fluoruratu, nylon, polycarbonate è vari resina Fluorine, etc.

Elettroforesi

A film di pittura elettroforetica hà i vantaghji di un revestimentu pienu, uniforme, pianu è lisu.A durezza, l'aderenza, a resistenza à a corrosione, u rendiment d'impattu è u rendiment di penetrazione di a film di pittura elettroforetica sò ovviamente megliu cà l'altri prucessi di rivestimentu.

(1) L'usu di pittura solubile in acqua è acqua cum'è u mediu di dissoluzione salva assai solventi organici, riduce assai a contaminazione di l'aria è i periculi ambientali, hè sicuru è igienicu, è evita u periculu oculatu di u focu;

(2) L'efficienza di u revestimentu hè alta, a perdita di u revestimentu hè chjuca, è a rata d'utilizazione di u revestimentu pò ghjunghje à 90% à 95%;

(3) U gruixu di a film di revestimentu hè uniforme, l'aderenza hè forte, è a qualità di revestimentu hè bona.Tutte e parte di u travagliu, cum'è strati internu, depressioni, saldature, etc., ponu ottene un film di pittura uniforme è liscia, chì risolve u prublema di altri metudi di revestimentu per pezzi di forma cumplessa.prublemi di rivestimentu;

backiu (10)

(4) Alta efficienza di pruduzzione, pruduzzione automatica cuntinuu pò esse realizatu in a custruzzione, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu;

(5) L'equipaggiu hè cumplessu, u costu d'investimentu hè altu, u cunsumu d'energia hè grande, a temperatura necessaria per l'asciugatura è a curazione hè alta, a gestione di pittura è rivestimentu hè cumplessa, e cundizioni di custruzzione sò strette, è u trattamentu di l'acqua hè necessariu. ;

(6) Solu a pittura soluble in acqua pò esse usata, è u culore ùn pò micca esse cambiatu durante u prucessu di rivestimentu, è a stabilità di a pittura dopu esse almacenata per un bellu pezzu hè difficiule di cuntrullà.(7) L'equipaggiu di revestimentu elettroforeticu hè cumplessu è u cuntenutu di a tecnulugia hè altu, chì hè adattatu per a produzzione di culore fissu.


Tempu di posta: 07-07-2022

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.