nutizie

Trè motivi per esse partenarii cù una buttrega di fabricazione di metalli unicu

Cù u sviluppu di l'internet à alta velocità, hè convenientu per e persone per cumunicà, per scambià e merchenzie, per sparte nutizie in diverse zone è paesi.Tuttavia, ùn hè micca faciule di sceglie un veru partner affidabile in lamiera cummerciale, soprattuttu in u periodu di u periodu Covid 19.

YSY Electric hè specializatu in u cuncepimentu è a fabricazione di pezzi di lamiera per una larga gamma di industrii in Shenzhen, chì hè specialista in a fabbricazione di metalli, a lavorazione cnc è a custodia elettrica.In l'ultimi 15 anni, avemu aiutatu à i partenarii di tuttu u mondu per risolve diversi prublemi, cumprese ABB, CommBox, IPD Group, Nestlé è NCR... Sapemu cumu aiutà i clienti per migliurà i vostri prughjetti cù tempi di consegna ridotti è efficaci. costu.

backiu (3)

Ragione 1: Chì servizii ponu esse furniti per un one-stop shop?

backiu (4)

In un fabricatore di fabricazione di lamiera persunalizata di serviziu cumpletu cum'è ShenZhen YSY Electric Equipment Co., LTD.Vi aiutemu da u disignu di u produttu, a validazione di prototipu, a produzzione, l'assemblea, u cuntrollu di qualità, a logistica glubale è a gestione di l'inventariu, risparmiendu tempu è soldi.

Ragione 2: Salvà u vostru costu è tempu

Oghje, tutte l'imprese affrontanu a sfida sfida di riduce i costi di u produttu.U più altu hè u costu di u produttu, più bassi i vostri profitti.Sè importate lamiera persunalizata, stampatura di metalli, taglio laser, forgiatura, cumpunenti di machining, scatula elettrica da sè stessu, i risichi ponu esse elevati per mancanza di cunniscenze di fornitore d'oltremare, diffarenza di tempu è prublemi di cumunicazione.Aiutemu à eliminà i risichi, a lingua, u fusu orariu, e barriere culturali di fà affari à l'oltremare è, infine, vi permettenu di fucalizza nantu à u vostru core business.Ùn solu stu cliente riceve materiale d'alta qualità è prezzu bassu per i bisogni di fabricazione, ma ancu sperimentà i nostri servizii prufessiunali in tuttu u prucessu di acquisizione da u prototipu à l'ordine di produzzione finali.Semu impegnati à fà vi cumpetitiva cù i prudutti low-cost, è guarantisci cunsegne puntuale per taglio laser, stampaggio di metalli, lamiere, parti di Cnc Machining è distribuzione Enclosures.

backiu (1)

Ragione 3: Riduci u vostru tempu di piombu

backiu (2)

A vasta gamma di capacità di fabricazione industriale è squadre d'ingegneri è di fabbricazione esperte vi furnisce l'uppurtunità di riduce u numeru di fornitori implicati in a trasfurmazioni di a fabricazione di i vostri prudutti.YSY offre a fabricazione di pezzi metallici persunalizati di classa mundiale - ùn hè micca solu specializatu in stampatura, piegatura, punzonazione, taglio laser, saldatura, lavorazione cnc, ma ancu impegnà in verniciatura in polvere, galvanica, anodizzata...

Perchè sceglie YSY Electric?

1. Semu fabricatore, a surgente diretta, chì vi risparmia almenu 25% costu di compra.

2. I servizii one-stop in a porta principianu cù l'attrezzi, a prova di prova, u campionamentu finu à a produzzione di massa assicura un cuntrollu di qualità istantaneu è un tempu di cunduzione convenientu.

3. Avemu da cuntinuà à seguità u statutu di pruduzzione è tenete infurmatu cusì pudete salvà a vostra energia per cuncentrazione in altri travagli.

4. Certificatu da ISO9001: 2015 furnisce una grande assicurazione di qualità.

5. Controlu di qualità: inspeccionemu 3 volte per ogni ordine per bassu u tassu di difettu à u minimu è aghjurnà u statu di l'ordine da u tempu à u tempu, perchè ùn vi preoccupate micca di e merchenzie.

6. Serviziu dopu à a vendita: Se ogni merchenzie difettu vi vene per via di a nostra rispunsabilità, i soldi seranu rimborsu o novi pezzi seranu offerti in liberu.

YSY Electric - Fabricazione di Sheet Metal


Tempu di posta: 07-07-2022

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.