nutizie

Oghje, Semu felici di mustrà vi cumu travaglia a nostra macchina di taglio laser?

YSY Electric travaglia cum'è fabricatore autorizatu ISO, spartemu sempre e nostre esperienze di lamiera cù i nostri partenarii è li aiutemu à ottimisà u disignu per risparmià i costi, mentre facemu u travagliu in modu efficiente. 

U taglio laser significa chì usemu u laser per cutà u materiale dipendenu da u disegnu specificu manipulatu da u monitor, è hè ottenutu applicà l'energia di densità di putenza alta generata da focus laser.È cuntrullata da l'urdinatore, attraversu a scarica di laser di impulsu, cusì l'output cuntrullatu ripetutu laser di impulsu d'alta frequenza, a furmazione di una certa frequenza, a larghezza di l'impulsu di u fasciu, u fasciu laser di impulsu à traversu a trasmissione è a riflessione di u caminu di luce è attraversu a lente di focalizazione. gruppu focu annantu à a superficia di machining, furmendu un sottile, alta densità d'energia, intensità, spot focale vicinu à a superficia di trasfurmazioni, Per fonde o gasificate u materiale processatu à alta temperatura istantanea. 

In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di trasfurmazioni di piastra, u taglio laser hà una alta qualità di taglio (larghezza di incisione stretta, zona affettata da u calore chjucu, incisione liscia), alta velocità di taglio, alta flessibilità (pò tagliate qualsiasi forma à vuluntà), una larga gamma di adattabilità di materiale è altri vantaghji. 

Inoltre, YSY Electric gestisce una fabbricazione di lamiera matura di più di 10 anni di sperienza in Shenzhen Cina cù certificazione ISO1900: 2015.Pudemu offre servizi di stampaggio, saldatura, piegatura, assemblaggio, fresatura cnc, tornitura cnc, machining, estrusione, quasi tuttu ciò chì pudete disegnà, sia quadratu, ovale, triangulare, trapezoidale, fori, forme curve, forme geometriche, forme irregulari è più.Ogni annu, riparà a nostra machina è l'equipaggiu è l'aghjurnà in u tempu per avè un effettu megliu è più precisu in u cumpletu di u prucessu di taglio cù e nostre macchine prufessiunali è d'altu standard.

Accettimu cun piacè una varietà di tippi di disegni cumpresi DXF, DWG, CDR, AI, PDF è SVG, allora vi mandemu citazioni competitive, se ci hè un prototipu, a produzzione di massa necessaria.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.