nutizie

Semu un cane furtunatu in l'industria di lamiera

Fighjendu in u 2021, cum'è l'epidemie s'intensifica à l'esteru è u mercatu domesticu manca di momentum, l'intera industria di lamiera hè ridutta un pocu, soprattuttu à a fine di u 2020, u costu di a materia prima hè aumentatu troppu, è causanu chì u costu di fabricazione cresce. rapidamente, è u prufittu ridutta troppu di colpu.A maiò parte di e fabbriche sopravvive duramente in u mercatu, eccettu l'industria di almacenamiento di batterie.

Ci sò centinaie di imprese d'equipaggiu laser in a pruvincia di Gangdong.U tagliu hè solu un aspettu, è a saldatura, a stampa 3D è altri aspetti anu ancu una grande proporzione.

I fabbriche di lamiera in i machini di l'industria ligera, i machini di refrigerazione è l'altri industrii anu bisognu di mantene u ritmu di u sviluppu di l'industria in tempu puntuale.Puderanu cercà un supportu cerebrale esternu cù l'aiutu di l'attività interindustriali.Questu hè ancu una direzzione per l'imprese di lamiera è l'imprese di l'equipaggiu.

edurtu (1)

Fortunatamente, YSY Electric hà sviluppatu in l'ultimi anni 3 - in u periodu di COVID 19. Questu ghjugnu u nostru uffiziu di a squadra di vendita si trasferì in un locu più grande induve si trova in CBD di u distrittu di Gangming.Intantu, avemu cambiatu u nostru attellu in 2600㎡ questu Ottobre Ora pudemu furnisce un set cumpletu di servizii di fabricazione di metalli, Cum'è, taglio laser, stampaggio CNC, piegatura, rivettatura, saldatura robotica, NCT, estrusione, lavorazione CNC...

edurtu (2)

Cuntattateci perchè avemu prubabilmente suluzioni per riduce i costi, ottimizendu u disignu è risparmià i costi di spedizione.


Tempu di Postu: Dec-12-2022

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.