nutizie

Benvenuti à u nostru cumpagnu indianu per visità YSY Electric

U 15 di marzuth,2023, u sgiò XX da l'India visita YSY, YSY hà cuminciatu à custruisce una relazione assai bona cù G+D dapoi u 2019.

G+D hè una famosa cumpagnia in Germania cù più di 171 anni di storia, facenu a vita di miliardi di persone più sicura, Scopre e so soluzioni di sicurezza innovadora in i campi di Pagamentu, Connettività, Identità è Infrastrutture Digitali!À G+D, ingegnemu a fiducia per assicurà i valori essenziali di u mondu.Sviluppemu tecnulugii di sicurezza cun passione è precisione in quattru campi di ghjocu principali: permette u pagamentu sicuru, furnisce una connettività di fiducia, salvaguardà l'identità è prutegge l'infrastruttura digitale.Per i nostri clienti, avemu statu un partner affidabile per 170 anni.Scopri le nostre soluzioni di sicurezza innovative!

Durante l'ultimi 4 anni, YSY ringrazia a squadra di ingegneria di G + D, a squadra di compra, a squadra di QC è u supportu di a squadra di spedizione, YSY pruverà megliu à cooperà cù G + D nantu à e parti precise di lamiera, cassa di metallo, pezzi di machinazione di plastica CNC, è furnisce i migliori prudutti di qualità à i nostri partenarii.

Grazie per a visita di u sgiò XX è a fiducia in YSY, avemu una megliu comprensione di l'altru, è avemu tramindui a cunfidenza chì, custruiremu una relazione longa è di fiducia.


Tempu di post: 23-mar-2023

Più infurmazione nantu à i nostri prudutti o u travagliu di metalli, compie stu furmulariu. A squadra YSY vi risponderà in 24 ore.